منو

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی ارزان گیم به شرح زیر می باشد. توصیه می شود قبل از سفارش کالا این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

الف- کلیات و تعاریف

  1. ارزان گیم در چارچوب قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و کلیه کاربران نیز ملزم به پایبندی به این قوانین هستند.
  2. ثبت نام و سفارش کالا در سایت ارزان گیم به معنای آگاهی از قوانین و مقررات و پذیرش آن از سوی کاربر می باشد.

ب- مقررات مربوط به سفارش کالا

  1. کاربر موظف است در هنگام ثبت سفارش آدرس، کد پستی و اطلاعات تماس خود را به درستی وارد کند. این اطلاعات در پردازش و ارسال سفارش تاثیرگذار خواهد بود و لذا عواقب ناشی از بی دقتی در این مورد تماما متوجه شخص کاربر می باشد.
  2. کاربر می تواند در صورت نیاز و در هر زمان قبل از پرداخت مبلغ سفارش خود را لغو کند.
  3. سفارش های پرداخت شده تنها در صورتی قابل لغو هستند که سفارش پردازش و ارسال نشده باشد. در این موارد بعد از اعلام کاربر سفارش توسط مدیریت ارزان گیم لغو شده و مبلغ پرداختی به اعتبار حساب کاربری کاربر سفارش دهنده اضافه خواهد شد.
  4. بعد از پردازش و ارسال سفارش به هیچ وجه امکان لغو آن وجود ندارد.
  5. کاربر می تواند در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده ظرف مدت ۲ روز کاری از زمان دریافت سفارش نسبت به اعلام نارضایتی و بازگشت محصول اقدام کند. در این حالت بعد از دریافت کالای برگشتی هزینه آن به اعتبار حساب کاربری کاربر سفارش دهنده اضافه خواهد شد.
  6. کاربر در صورت تمایل به عودت کالا باید در نحوه بازگرداندن کالا دقت کند تا کالا سالم به دفتر ما برسد. برای این منظور توصیه می شود از خدمات شرکت پست یا باربری های مطمئن استفاده کنید.
  7. هزینه ارسال پستی یا هزینه باربری در زمان عودت کالا به عهده کاربر می باشد.
  8. زمان رسیدن سفارش با پست پیشتاز ۲-۳ روز بعد از تحویل سفارش به اداره پست و با پست سفارشی ۳-۵ روز می‌باشد. مدت زمان تحویل سفارش به اداره پست حداکثر ۳ روز می باشد.

ج- مقررات مالی

  1. مبلغ موجودی اعتبار حساب کاربری غیر قابل برداشت است و کاربر تنها برای خرید کالا می تواند از آن استفاده کند.
  2. مبالغ ثبت شده در اعتبار حساب کاربری که مربوط به انصراف از سفارش و یا عودت کالا باشند از این قاعده مستثنی هستند و کاربر می تواند در هر زمان درخواست کند تا مبلغ از حساب کاربری وی کسر و به حساب بانکی وی واریز شود.
  3. کلیه واریز ها در این روش با استفاده از حواله پایا و در اولین روز کاری بعد از ثبت درخواست انجام خواهد شد.